Subject: 6-3/25/20-1 jäätmeveohangete läbipaistvamaks muutmiseks ning valdkonnas järelevalve tõhustamiseks vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Tue, 14 Jan 2025 16:47:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan meeldetuletuse.

Lugupidamisega

 <https://www.haljala.ee/uldinfo>

Haljala vald

   Ingrid Nurmsalu | kantseleispetsialist

   Haljala vallavalitsus

   Tallinna mnt 13, Haljala alevik 45301

   tel +372 510 6244 | +372 325 8630

   e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

    <http://www.haljala.ee/> www.haljala.ee

From: Triin Kask <[email-masked]>
Sent: Monday, January 13, 2025 3:56 PM
Subject: Meeldetuletus - ettepanekud jäätmeveohangete läbipaistvamaks 
muutmiseks ning valdkonnas järelevalve tõhustamiseks

Tähelepanu: See meil pärineb väljastpoolt organisatsiooni. Ärge klõpsake 
linke ega avage manuseid, kui te ei tunne saatjat ära.

Tere!

Tuletame meelde, et Konkurentsiamet edastas teile 26.11.2024 ettepanekud 
jäätmeveohangete läbipaistvamaks muutmiseks ning valdkonnas järelevalve 
tõhustamiseks, paludes ühtlasi teavitada ametit soovituste täitmiseks

rakendatavatest meetmetest või põhjustest, miks neid ei rakendata, hiljemalt 
03.01.2025.

Kahjuks ei ole me teilt määratud tähtajaks vastuseid saanud.

Palume teie tagasisidet esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 
20.01.2025 e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked].

Lugupidamisega

Konkurentsiamet
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
667 2400

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.
  <http://email.mg.haljala.ee/o/eJxEzrFurTAMgOGnIdtFjjFxMmQ4uu1w1r6Bwc6BHgIVpH3-qurQ_dev71Y_luOUN9ukmd6b1ftLJgJEdJqhDH50lj0PIYYAAd2SOTEmLWNUFJxCmYBS4hjFY5SpiFszAo7gPXkiJuwLx5LUz0kiY2LuCOqjX2R7l016M1ftuuRh_1bN3fAfeygKXifRMGOIgDozdgTyi-0Thm54dWde93J0BM9jf36etrdrlWrt59jy7S92Xxm_AwAA__9a3ESD>